Sveriges nöjdaste sparare för nionde året i rad – tack för förtroendet!

Av Avanza

10 dec 18

Share

Det är med en otrolig stolthet och ödmjukhet vi fått reda på att Avanza, för nionde året i rad (!), vunnit utmärkelsen Sveriges nöjdaste kunder i kategorin sparande. Ett pris vi delar med alla er drygt 800 000 Avanzianer.

Den årliga undersökningen genomförs av Svenskt Kvalitetsindex (SKI), där man mäter och analyserar kundernas nöjdhet och lojalitet. Som bakgrund mäts image, förväntningar, produktkvalitet, servicekvalitet och prisvärdhet.

Det finns alltså ingen jury bakom detta pris, utan det är Sveriges sparare som sagt sitt. Och det är just därför det känns extra speciellt – att ni, våra kunder, fortsätter att ge oss det här förtroendet som betyder så otroligt mycket för oss.

Nöjda kunder har alltid varit vårt mål, och är själva grundstenen i vår affärsmodell. Vi jobbar ständigt för att inte bara utveckla oss själva utan även branschen i stort. Vi vill att varje sparare ska ges förutsättningarna och kunskapen att hantera sin privatekonomi på bästa möjliga sätt.

Så, stort tack till alla er våra fantastiska kunder. Vi lovar att göra vårt bästa för att alltid fortsätta utvecklas i takt med era förväntningar och jobba med vårt ledord; mer till dig, mindre till banken.

Ni är bäst!

Historisk avkastning är ingen garanti för framtida avkastning. En investering i värdepapper/fonder kan både öka och minska i värde och det är inte säkert att du får tillbaka det investerade kapitalet. Avkastningen kan också öka eller minska på grund av förändringar i valutakursen. Vi reserverar oss för eventuella fel i aktie- och fondinformationen som lämnas på denna sida.

Relaterade inlägg