Vi har fortsatt högt förtroende bland våra kunder

Stort tack för fortsatt högt förtroende! I en artikel i Dagens Industri på morgonen framgår det att förtroendet för förtroende 7 april DI2nischbanker ökar och att vi är den bank som har högst förtroende i Sverige enligt en undersökning från Stockholm Business School.

Vi tycker att det är fantastiskt kul att få en så fin utnämning och visar att vårt arbete med att alltid sätta kunden i främsta
rummet burit frukt. I Anseendebarometern Bank 2016 har cirka 1 000 intervjuer gjorts med personer i åldersspannet 18-74 år och frågorna ställdes i början av 2016.

Vi finns där för våra kunder
I tider som dessa när det varit mycket negativa skriverier i media om banker så vill vi påminna om vårt kundlöfte att du ska få ut mer pengar till dig själv hos oss än någon annan bank. Vår vision om att vara det självklara valet för dig som bryr dig om dina pengar är mycket viktigt för att vi ska lyckas långsiktigt.

Leverera kundservice i världsklass!

Vi har som ambition att alltid leverera kundservice i världsklass, det är vad som får oss att hoppa upp ur sängen på morgonen. Vi är inte starkare än vår svagaste länk och därför känns detta omnämnande otroligt kul eftersom det visar att våra ambitioner lyser igenom till våra kunder ” – Maria Christofi, Kundservicechef Avanza

Hjälp oss att bli ännu bättre
Självklart vill vi fortsätta att utvecklas och för att göra det så är återkopplingen från våra kunder viktig för att navigera vägen framåt, om du har tips och idéer på hur vi kan fortsätta att utmana och utveckla vårt erbjudande så får du gärna höra av dig till oss. På så sätt kan vi fortsätta jakten på Sveriges nöjdaste kunder inom sparande.

Relaterade inlägg