Sveriges nöjdaste kunder – 12 år i rad!
Wow!!! Idag får jag nypa mig ordentligt i armen.
Att för 12:e året i rad få Svenskt Kvalitetsindex (SKI) utmärkelse ’Sveriges nöjdaste kunder’ i kategorin sparande känns nästan för bra för att vara sant.
Samtidigt är det något vi arbetar mot och strävar efter dagligen. Ett företag får ju inte kunders förtroende bara rakt upp och ner, det förtjänar man och det är dessutom en ömtålig färskvara att vara rädd om. Vi på Avanza har ända sedan start, för över 20 år sedan, haft samma drivkraft och kämpaglöd – att förbättra och förenkla för er kunder. Vi vill vara den plattform som ger er de bästa förutsättningarna att lyckas med er ekonomi.
Att få den här utmärkelsen så många år i rad gör oss ändå ödmjuka och nervositeten inför att vi inte skulle vinna ökar. Så det är med ett stort och varmt hjärta jag vill tacka alla er för det förtroende ni ger oss på Avanza. Men jag vill också tacka mina medarbetare som skapar magi varje dag!
Jag ser fram emot vår fortsatta resa tillsammans, än så länge är vi bara i början.
Ödmjuka och glada hälsningar,
Rikard Josefson, VD Avanza Bank