Sveriges nöjdaste sparare 10 år i rad!
Det är fantastiskt att vi på Avanza för 10:e året i rad har Sveriges nöjdaste sparkunder enligt SKI. Det känns extra kul i och med att vi också firar 20 år som företag. Kundnöjdhet handlar om att leva upp till och överträffa sina kunders förväntningar. Varje år ökar också era förväntningar på oss och varje år hitintills har vi lyckats leva upp till de höga förväntningarna.
För mig börjar kundnöjdheten med medarbetarna på Avanza. Jag har varit på Avanza i drygt två år och slås varje dag av kraften i att vi hela tiden vill förbättra oss. Vi är ca 450 personer som varje dag går till jobbet med ett fokus att leva upp till vår vision att hjälpa miljoner människor till en bättre framtid. Vi utmanar oss själva och är aldrig nöjda, vilket gör att vi alltid är i rörelse mot att skapa ännu bättre upplevelser för er kunder.
En annan slående sak med Avanza är att vi verkligen genuint försöker lyssna på er kunder. Vi kan kanske inte alltid göra allt som ni vill, men väldigt mycket av vår innovation sker i symbios med er. Även om vi nu är 20 år och har vunnit SKI för 10:e gången kommer vi inte att slå oss till ro, vi är bara i början på vår resa tillsammans med er.
Jag kan bara ödmjukt tacka er alla snart 1 miljon kunder för det förtroende ni visar oss, och jag skänker stor tacksamhet att jag får jobba med i min mening Sveriges mest engagerade och magiska kollegor.
Nu har resan mot nästa år börjat och vi ska försöka göra än mer för att hjälpa miljoner människor mot en bättre framtid.
TACK!
/Rikard Josefson, vd Avanza